Wij zijn MIST Analytics, een innovatief bureau dat is gespecialiseerd in digital analytics en conversie optimalisatie. Samen met een flexibele groep freelancers helpen we organisaties bij het verbeteren van de online performance. Dit doen we als volgt:
- We formuleren actionable insights op basis van digital data
- We verhogen de conversie met behulp van A/B-testen, UX-reviews en CRO-tools
Voordelen MIST Analytics
- 6+ jaar ervaring met digital analytics & conversie optimalisatie
- Ruime ervaring met succesvolle Analytics & CRO-trajecten bij A-merken
- Effectief aan zowel de technische als de business analytics kant
- We kunnen goed met alle betrokken partijen aan tafel om de diepte in te gaan
- Tool specialismen op alle vlakken
- In geval van vakantie en ziekte is vervanging beschikbaar
Tools
MIST Analytics begeleidt organisaties vanuit een expertise in een breed spectrum aan tools zoals:
- Adobe Analytics
- Optimizely
- Adobe Launch
- Piwik Pro
- Google Analytics
- Qubit
- Google Datastudio
- Relay42
- Google Optimize
- Salesforce DMP
- Google Tag Manager
- SnowPlow Analytics
- Heap Analytics
- Tableau
- Hotjar
- Tealium Audiencestream
- Klipfolio
- Tealium IQ
- Matomo
- Visual Website Optimizer
- Webtrekk
Samenwerking Matomo (Piwik), Klipfolio en Webtrekk
Er bestaat een nauwe samenwerking met het moederbedrijf van de analyse software Matomo (Piwik). Zo hebben MIST Analytics en Matomo.org gezamenlijk een officieel certificeringsprogramma voor Matomo opgericht dat wereldwijd in ruim 150 landen beschikbaar is. Het Matomo certificeringsprogramma stelt professionals in staat om aan te tonen over expertise te bezitten van de webanalyse software Matomo en over kennis te beschikken die verder gaat dan de tool Matomo Analytics.
Daarnaast zijn we trots partner van Klipfolio en Webtrekk.
Sectoren
Wij zijn actief in:
- E-commerce / Retail
- Overheid
- Utility
- Banking
- Travel
Klanten
Wij hebben gewerkt voor bijvoorbeeld:
- Kamer van Koophandel
- ING Nederland
- OppoSuits
- Ahold Delhaize
- ABN AMRO
Het team
Stefan Koning – Senior Digital Analytics & Conversie Optimalisatie Consultant
Mike van Stroe – Senior Digital Analytics & Conversie Optimalisatie Consultant