Data laat zien wie de bezoeker van een website zijn, hoe ze zich op de website gedragen, wat aansluit bij de behoeften en op welk moment ze converteren. Analyse van deze data geeft inzicht in welke content geoptimaliseerd kan worden om zo de conversie te verhogen en de klantbeleving te verbeteren.
MIST Analytics heeft ruimschoots ervaring met impactvolle digital analytics trajecten. We verzorgen KPI-sessies, voeren deep dive analyses uit, visualiseren data in dashboards en formuleren actiegerichte inzichten op basis van de verzamelde data.
Zo werken we
- Eerst bepalen we haalbare doelen en KPI’s
- Vervolgens verzamelen we bijbehorende betrouwbare data
- We analyseren de data en rapporteren de uitkomsten
- Ten slotte werken we dit uit tot concrete optimalisatiemogelijkheden
Wil je digital analystics op jouw online omgeving toepassen? Wij regelen het complete analyseproces voor je en helpen met de optimalisatie. Daarnaast begeleiden we de mensen binnen de organisatie die te maken hebben data.
Onze service
Benieuwd hoe MIST Analytics de performance en conversie van jouw website kan verbeteren? Neem gerust contact met ons op, we vertellen het je graag!
Meer weten?
Meer over
- Adobe Analytics
- Adobe Launch
- Amplitude
- Clarity
- Contentsquare
- Google Analytics
- Google Analytics for Firebase (GA4Firebase)
- Google Datastudio
- Google Optimize
- Google Tag Manager
- Google Tag Manager (server-side)
- Heap Analytics
- Hotjar
- Klipfolio
- Matomo
- Optimizely
- Piano Analytics
- Piwik Pro
- PostHog
- Qubit
- Relay42
- Salesforce DMP
- Segment
- SnowPlow Analytics
- Tableau
- Tealium Audiencestream
- Tealium IQ
- Visual Website Optimizer
- Webtrekk